Ezt a bejegyzést a 36. szülinapomon írom.
Nem egy fancy blogba. Nem is egy csicsás weboldalra, amit egy szabadúszó webdesignertől várnál. (Ciki? Szerintem nem. Majd egy másik posztban azt is elmesélem, miért gondolom így.)
Ez jelenleg pontosan az, aminek látszik: egy alapértelmezett WordPress-sablon, csak azért, hogy el tudjak kezdeni írni a
a Neuro Designról.
És azért, hogy végre el tudjak engedni egy régi, és valóságra tudjak váltani egy új fejezetet az életemben.
Mert kiégtem.
Őszinte leszek: a vállalkozásom 6. évére elveszítettem a lelkesedésem.
Nem a webdesign vagy a webfejlesztés iránti szenvedélyem kopott meg, hanem amit ez a szakma manapság jelent és képvisel.
Azért, mert a partnerségi kreatív munkát szinte teljesen felváltották a napi problémamegoldó feladatok. Zömében olyan teendők, amelyekhez digitális felülettervezőként nekem nem dolgom érteni. Vagy olyan kérdésekben rendelkezésre állni ügyfeleknek / leendő ügyfeleknek, amelyek 2mp-es Google-kereséssel megválaszolhatóak.
Ráuntam a digitális értelemben éretlen és értetlen emberek supportálására.
Besokalltam attól, hogy virtuális asszisztensi feladatokat kell megoldanom. „Természetesen” ingyen, hiszen én építettem a webhelyet.
Na, de folytassam optimistább hangvételben ezt a szülinapi posztot!
A következő hónapokban kivezetem az eddigi szabadúszó webdesigner vállalkozásomat, a Bandita Designt. A helyét pedig átveszi egy tematikájában megújult szolgáltatás – ezen az oldalon -, amit
a behavior és neuro személetű digitális felülettervezésre fogok felépíteni.
Mit jelent ez, egyáltalán mitől más, mint amivel eddig foglalkoztam?
- A kommunikáció fókuszában a neurológia, a pszichológia és a webdesign összefüggései állnak majd. Eddig is ezek mentén dolgoztam a projektjeimben, de a jövőben kifejezetten azokkal a vállalkozókkal fogok együttműködni, akik értik és érzik ennek súlyát a webes jelenlétükben.
- A tudatalatti motivációkkal dolgozom, vagyis a szerint tervezek digitális felületeket, hogy milyen érzelmi állapotok befolyásolják a felhasználók online döntéshozatalát, viselkedését. A fő célom a Neuro Designnal, hogy az ügyfeleim kellő és érthető ismereteket, betekintést kapjanak az elkötelezettség- és konverziónövelő tervezésbe.
- De nem csak azoknak szeretnék segíteni, akikkel hónapokra szerződünk egy-egy webes munkára. A mikrovállalkozóknak, egyéni vállalkozóknak is lökést fogok adni abban, hogy kilépjenek végre a „tökéletes ügyfél-betűtípus-színek” háromszögből és megértsék a saját ügyfeleik / vásárlóik döntési folyamatait.
Erről szól majd a Neuro Design.
Köszönöm, ha velem tartasz!
